Zamień słowo teoria na interakcja i praktyka.
o mnie

Kinga Dańczak
Językiem angielskim zajmuję się od ponad 15 lat.
Ukończyłam filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim. W czasie przerwy pomiędzy studiami pracowałam i mieszkałam w Wielkiej Brytanii, gdzie miałam okazję ćwiczyć angielski, nabyć akcent oraz poznać na żywo życie, kulturę i tradycję tego kraju.
Po studiach pracowałam jako nauczyciel oraz lektor języka angielskiego, aby w końcu zostać właścicielem szkoły języka angielskiego British Cottage. Prowadziłam kursy języka angielskiego dla firm, osób prywatnych oraz instytucji państwowych.
W 2023 roku uzyskałam dyplom coacha neurojęzykowego i od tego czasu cały czas zgłębiam wiedzę na ten temat i rozwijam się w tym kierunku.
Moje główne zainteresowania to Wielka Brytania, psychologia oraz sztuka.
Posiadam dobrze rozwinięte zdolności językowe, umiejętność aktywnego słuchania i szczegółowej obserwacji, co jest bardzo przydatne w mojej pracy i sprawia, że moi klienci osiągają postępy w nauce języka angielskiego.


Moje 4 filary zajęć:
Tematy i rozmowy z życia wzięte
Nasz mózg lepiej zapamiętuje i przetwarza wiedzę, kiedy mówimy o sytuacjach i zdarzeniach, które aktywizują emocje np. rozmowa o swoim weekendzie, wyjeździe za granicę lub weselu córki itp. Na zajęciach klient mówi o tematach, które są dla niego interesujące i wzbudzają ciekawość np. sporty, sztuka itp.
Głębokie utrwalania wiedzy
Przerobiony materiał wymaga utrwalenia i powtórki, aby był przechowywany w naszej pamięci długotrwałej, a nie wyleciał po dwóch dniach z głowy. Utrwalanie materiału jest istotnym elementem nauki, uczymy się nie tylko na zajęciach, ale również poza zajęciami, gdyż uczenie się to proces.
Gramatyka przyjazna dla mózgu
Na zajęciach nie uczymy się gramatyki, ale wspólnie jej „doświadczamy”. Ty sam z moimi wskazówkami tworzysz swoją mapę gramatyczną, dopasowaną do swojego sposobu uczenia się. Gramatyka używana jest w sposób praktyczny. Tak zwana „rozmowa coachingowa” pozwala Ci bez stresu zrozumieć i używać gramatyki w zdaniach.
Płynne mówienie
Aby mówić płynnie nie potrzebujesz znać całego słownika. Potrzebne jest do tego ćwiczenie odpowiedniej techniki mówienia. Za każdym razem kiedy zapomnisz słówka, możesz użyć synonimu, spróbować przekazać komunikat w inny sposób lub podać definicję danego słowa.
Galeria
Wierzę, że z odpowiednim podejściem i pozytywnym przekonaniem każdą barierę da się pokonać.






